Przetargi poniżej 214 000 EURO - archiwum
Znak sprawy: BZP.38.382-47.20
Świadczenie usługi transportu sanitarnego pacjentów z zespołem lekarskim - powtórzenie
Termin składania ofert: 14.01.2021r. godz. 10:00
Termin składania ofert: 22.01.2021r. godz. 10:00
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - Załącznik nr 6
po zmianach z dnia 13.01.2021r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 13.01.2021r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu z dnia 13.01.2021r.
SIWZ po zmianach z dnia 13.01.2021r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 13.01.2021r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-48.20
Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych - powtórzenie
Termin składania ofert: 15.01.2021 r. godz. 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
Wyjaśnienie treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 12.01.2021r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 12.01.2021r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 12.01.2021r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-49.20
Dostawy leków z programów lekowych
Termin składania ofert:15.01.2021r. godz. 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
po zmianach z dnia 08.01.2021r.
Wyjaśnienie treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 08.01.2021r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 08.01.2021r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 08.01.2021r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-44.20
Przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu – Zdroju
Termin składania ofert: 08.12.2020r. godz. 10:00
Formularz asortymentowo - cenowy
po zmianach z dnia 03.12.2020r.
Wyjaśnienie treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 03.12.2020r.
SIWZ po zmianach z dnia 03.12.2020r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 03.12.2020r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 03.12.2020r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Unieważnienie czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie Pakietu nr 8
Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Pakietu nr 8
____________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-43.20
Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzaniu mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków do żywienia pozajelitowego pacjentów
Termin składania ofert: 27.11.2020r. godz. 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-42.20
Dostawy żywienia dojelitowego i pozajelitowego
Termin składania ofert: 20.11.2020r. godz. 10:00
Formularz asortymentowo - cenowy
po zmianach z dnia 17.11.2020r.
Wyjaśnienia treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 17.11.2020r.
SIWZ po zmianach z dnia 17.11.2020r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 17.11.2020r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-35.20
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
Termin składania ofert: 16.10.2020r. godzina 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy (parametry techniczno-użytkowe)
po zmianach z dnia 13.10.2020r.
Wyjaśnienia treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 13.10.2020r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 13.10.2020r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-39.20
Dostawy soczewek wewnątrzgałkowych dla Oddziału Okulistyki
Termin składania ofert: 16.10.2020 r. godzina 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy wraz z załącznikami edytowalnymi
po zmianach z dnia 13.10.2020 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ oraz Zmiana Treści SIWZ z dnia 13.10.2020r.
Wzór umowy po zmiananch z dnia 13.10.2020r.
Znak sprawy: BZP.38.382-33.20
Dostawy środków do mycia i dezynfekcji
Termin składania ofert: 07.10.2020 r. godzina : 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
po zmianach z dnia 02.10.2020r.
Wyjaśnienia treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 02.10.2020r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 02.10.2020 r.
Wzór umowy po zmiananch z dnia 02.10.2020 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-27.20
Dostawy odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Szpitala
Termin składania ofert: 04.09.2020 r. godzina: 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
po zmianach z dnia 01.09.2020r.
Wyjaśnienie treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 01.09.2020r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 01.09.2020r. (Pakiet nr 1)
Znak sprawy: BZP.38.382-29.20
Dostawy podstawowego i pomocniczego sprzętu medycznego - powtórzenie
Termin składania ofert: 21.08.2020r. godzina 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
po zmianach z dnia 18.08.2020r.
Wyjaśnienie treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 18.08.2020r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 18.08.2020r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na Pakiet nr 15
Znak sprawy: BZP.38.382-24.20
Dostawa części zamiennych do sprzętu i aparatury medycznej
Termin składania ofert: 10.07.2020 r. godzina 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
po zmianach z dnia 07.07.2020 r.
Wyjaśnienie treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 07.07.2020 r.
SIWZ po zmianach z dnia 07.07.2020 r.
formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 07.072020 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-21.20
Dostawa wyposażenia w celu ograniczenia epidemii wywołanej przez SARS Cov-2 i skutecznego leczenia chorych zainfekowanych koronawirusem.
Termin składania ofert: 26.06.2020 r. godz. 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
po zmianach z dnia 23.06.2020r.
Zmiana Treści SIWZ z dnia 23.06.2020r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 23.06.2020r.
Znak sprawy: BZP.38.382-23.20
Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Urologii
Termin składania ofert: 26.06.2020r. godz. 10:00
Formularz asortymentowo - cenowy - wersja edytowalna
Załączniki w wersji edytowalnej
Załącznik do druku z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-22.20
Dostawy leków i porduktów farmaceutycznych-powtórzenie
Termin składania ofert: 26.06.2020r. godzina 10:00
Termin składania ofert: 30.06.2020r. godzina 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 23.06.2020r.
zmiana treści SIWZ z dnia 25.06.2020r.
Zmiana treści SIWZ z dnia 25.06.2020r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 25.06.2020r.
SIWZ po zmianach z dnia 25.06.2020r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 25.06.2020r.
Informacja o unieważnieniu postępowania
____________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-8.20
Dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Dzialu Żywienia
Termin składania ofert: 31.03.2020 r. godzina 10:00
Biuro Zamówień Publicznych uprzejmie informuje, że 20 marca br. na mocy rozporządzenia Ministra Zdrowia do odwołania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej ogłoszono stan epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2.
Z uwagi na powyższe otwarcie przetargu nieograniczonego na:
„Dostawy artykułów spożywczych dla Działu Żywienia”,
Znak sprawy: BZP.38.382-8.20,
odbędzie się dnia 31.03.2020 r., godzina 10:30
w Biurze Zamówień Publicznych na XI piętrze w pokoju nr 19
i zostanie przeprowadzone poprzez transmisję on-line pod adresem:
https://www.wss2.pl/strona.php?id=31
Formularz asortymentowo - cenowy
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-10.20
Dostawy żywienia dojelitowego i pozajelitowego
Formularz asortymentowo - cenowy
Wyjaśnienia treści SIWZ i zmiana treści SIWZ
Wzór umowy po zmianach z dnia 17.03.2020r.
Formularz asortymentowo - cenowy po zmianach z dnia 17.03.2020r.
Załącznik do druku z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-7.20
Dostawy materiałów szewnych
Termin składania ofert: 20.03.2020 r. godzina 11:00
formularz asortymentowo-cenowy
po zmianach z dnia 16.03.2020r.
Wyjaśnienie treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 16.03.2020r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 16.03.2020r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-6.20
Wykonanie usługi przygotowywania i dostarczania posiłków w ramach realizacji projektu „Drugi Dom” - powtórzenie
Termin składania ofert: 07.02.2020r. godzina: 10:00
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
____________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-4.20
Zakup aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej - Blok Operacyjny
Termin składania ofert: 07.02.2020 r. godzina 11:00
Formularz asortymentowo-cenowy
po zmianach z dnia 04.02.2020 r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ
formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 04.02.2020 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-5.20
Dostawy materiałów dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni
Termin składania ofert: 31.01.2020r. godzina 09:00
Formularz asortymentowo-cenowy
po zmianach z dnia 28.01.2020r.
Wyjaśnienie treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 28.01.2020r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 28.01.2020r.
Załącznik do druku z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
____________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-1.20
Wykonanie usługi przygotowywania i dostarczania posiłków w ramach realizacji projektu „Drugi Dom”
Termin składania ofert: 29.01.2020r. godzina: 09:00
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Informacja o unieważnieniu postępowania
____________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-2.20
Dostawy wyrobów medycznych dla elektroterapii kardiologicznej
Termin składania ofert: 24.01.2020 r. godzina : 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
Zmiana treści SIWZ z dnia 21.01.2020 r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 21.01.2020 r. (Pakiet nr 1)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-3.20
Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych - powtórzenie
Termin składania ofert: 31.01.2020 r. godzina 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy w wersji edytowalnej (excel)
po zmianach z dnia 28.01.2020 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 28.01.2020 r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 28.01.2020 r. (Pakiet nr 14 i 15)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-49.19
Dostawy sprzętu jednorazowego do leczenia tętniaków wewnątrzczaszkowych, malformacji tętniczo - żylnych i przetok oponowych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej
Termin składania ofert: 20.12.2019r. godzina: 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
_____________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-48.19
Dostawa materiałów opatrunkowych - powtórzenie
Termin składania ofert: 13.12.2019 r. godzina: 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy - excel
po zmianach z dnia 10.12.2019 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ oraz Zmiana treści SIWZ z dniz 10.12.2019 r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 10.12.2019 r.
Formularz Ofertowy po zmianach z dnia 10.12.2019 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-47.19
Dostawy soczewek wewnątrzgałkowych dla potrzeb Oddziału Okulistyki
Termin składania ofert: 06.12.2019 r. godzina 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
po zmianach z dnia 03.12.2019 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ i zmiana treści SIWZ
Wzór umowy po zmianach z dnia 03.12.2019r.
Znak sprawy: BZP.38.382-46.19
Świadczenie usługi transportu sanitarnego
Termin składania ofert: 22.11.2019 r. godzina 09:00
Szczególowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a, 1b i 1c)
Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
Formularz cenowy (Załącznik nr 2a, 2b i 2c)
po zmianach z dnia 19.11.2019 r.
Wyjaśnienie treści SIWZ oraz Zmiana treści SIWZ z dnia 19.11.2019 r.
Załącznik nr 1a do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia po zmianach z dnia 19.11.2019 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-43.19
Dostawy wkładów do strzykawek automatycznych dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej
Termin składania ofert: 22.11.2019 r. godzina 11:00
Formularz asortymentowo-cenowy (excel)
po zmianach z dnia 19.11.2019 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZz dnia 19.11.2019 r.
Formularz asortymentowo-cenowy (excel) po zmianach z dnia 19.11.2019 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-45.19
Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych
Termin składania ofert: 22.11.2019 r. godzina 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy (excel)
po zmianach z dnia 19.11.2019 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 19.11.2019 r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 19.11.2019 r. (pakiet nr 8, 26, 35 i 46)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-44.19
Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych i innych rodzajów odpadów oraz dostawa pojemników
Termin składania ofert: 19.11.2019r. godzina:10:00
Formularz asortymentowo-cenowy - excel
po zmianach z dnia 14.11.2019r.
Zmiana treści SIWZ z dnia 14.11.2019r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 14.11.2019r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
____________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-41.19
Dostawy neurostymulatorów do leczenia bólu przewlekłego
Termin składania ofert: 25.10.2019 r. godzina:10:00
Formularz asortymentowo-cenowy - excel
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-42.19
Zakup aparatury medycznej dla potrzeb Oddziałów Szpitala
Termin składania ofert: 25.10.2019 r. godzina: 11:00
Termin składania ofert: 29.10.2019 r. godzina 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
po zmianach z dnia 22.10.2019 r.
Wyjaśnienie treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 22.10.2019 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 22.10.2019 r.
SIWZ po zmianach z dnia 22.10.2019 r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 22.10.2019 r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 22.10.2019 r. (pakiet nr 2 i 3)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-40.19
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch kotłów gazowo – olejowych
Termin składania ofert: 18.10.2019r. godzina 09:00
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
____________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382.36.19
Dostawy akcesoriów do diatermii ERBE VIO 300 D z systemem zamykania naczyń oraz diatermii Valleylab
Termin składania ofert: 04.10.2019 r. godzina 11:00
Formularz asortymentowo cenowy - excel
po zmianach z dnia 01.10.2019 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 01.10.2019 r.
Formularz asortymentowo - cenowy po zmianach z dnia 01.10.2019 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-37.19
Dostawy hemostatyków oraz siatek przepuklinowych i ginekologicznych
Termin składania ofert: 04.10.2019 r. godzina 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
po zmianach z dnia 01.10.2019 r.
Wyjaśnienie treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 01.10.2019 r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 01.10.2019 r. (pakiet nr 1)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-34.19
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu telekonsultacji w ramach projektu: „Współpraca transgraniczna między FN w Ostravie i Wojewódzkim Szpitalem Specjalistycznym Nr 2 w Jastrzębiu -Zdroju realizowane w ramach programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska”.
Termin składania ofert: 13.09.2019r. godzina 09:00
Termin składania ofert: 18.09.2019r. godzina 09:00
Formularz asortymentowo-cenowy (parametry techniczno - użytkowe)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
po zmianach z dnia 10.09.2019r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 10.09.2019r.
Formularz asortymentowo-cenowy (parametry techniczno-użytkowe) po zmianach z dnia 10.09.2019r.
po zmianach z dnia 12.09.2019r.
Zmiana treści SIWZ z dnia 12.09.2019r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu z dnia 12.09.2019r.
SIWZ po zmianach z dnia 12.09.2019r.
Formularz asortymentowo-cenowy (parametry techniczno-użytkowe) po zmianach z dnia 12.09.2019r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
____________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-35.19
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektów:
1) Poprawa jakości i dostępności do świadczeń ochrony zdrowia z zakersu ambulatoryjnej specjalistycznej i podstawowej opieki zdrowotnej w Wojewódzkim Szpitalu SpecjalistycznymNr 2 w Jastrzębiu - Zdroju
2) Przebudowa, doposażenie Oddziału Urazowo-Ortopedycznego oraz Zakładu Diagnostyki Obrazowej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju dla osób przewlekle chorych i starszych oraz diagnostyki, leczenia i profilakityki chorób układu ruchu.
Termin składania ofert: 06.09.2019 r. godzina 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
po zmianach z dnia 03.09.2019r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 03.09.2019r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia po zmianach z dnia 03.09.2019r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-32.19
Dostawa wyposażenia w ramach projektów:
1) Poprawa jakości i dostępności do świadczeń ochrony zdrowia z zakersu ambulatoryjnej specjalistycznej i podstawowej opieki zdrowotnej w Wojewódzkim Szpitalu SpecjalistycznymNr 2 w Jastrzębiu - Zdroju
2) Przebudowa, doposażenie Oddziału Urazowo-Ortopedycznego oraz Zakładu Diagnostyki Obrazowej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju dla osób przewlekle chorych i starszych oraz diagnostyki, leczenia i profilakityki chorób układu ruchu.
Termin składania ofert: 06.09.2019 r. godzina 11:00
Formularz asortymentowo-cenowy
Załącznik nr 6 do SIWZ - Harmonogram realizacji przedmiotu umowy
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla Pakietu 10
Znak sprawy BZP.38.382-29.19
Dostawy wyrobów medycznych dla Ośrodka Dializ Pozaustrojowych
Termin składania ofert 21.08.2019 godzina 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 16.08.2019 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-30.19
Zakup, dostawa i montaż systemu kolejkowego w ramach projektu: "Poprawa jakości i dostępności do świadczeń ochrony zdrowia z zakresu ambulatoryjnej specjalistycznej i podstawowej opieki zdrowotnej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju" - powtórzenie
Termin składania ofert: 14.08.2019 r. godz: 10:00
Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
Formularz asortymentowo-cenowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 09.08.2019 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia po zmianach z dnia 09.08.2019 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-25.19
Dostawy podstawowego i pomocniczego sprzętu medycznego
Termin składania ofert: 19.07.2019 r. godz.: 10:00
Formularz asortymentowo - cenowy
Po zmianach z dnia 16.07.2019 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 16.07.2019r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 16.07.2019 r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 16.07.2019 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-24.19
Zakup, dostawa i montaż systemu kolejkowego w ramach projektu: „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń ochrony zdrowia z zakresu ambulatoryjnej specjalistycznej i podstawowej opieki zdrowotnej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 2 w Jastrzębiu – Zdroju”
Termin składania ofert: 28.06.2019 r. godz. 10:00
Termin składania ofert: 05.07.2019 r. godz. 10:00
Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
Formularz asortymentowo-cenowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
po zmianach z dnia 25.06.2019r.
Wyjaśnienie treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 25.06.2019r.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia po zmianach z dnia 25.06.2019r.
po zmianach z dnia 27.06.2019r.
Wyjaśnienie treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 27.06.2019r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 27.06.2019r.
SIWZ po zmianach z dnia 27.06.2019r.
Formularz asortymentowo - cenowy po zmianach z dnia 27.06.2019r.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia po zmianach z dnia 27.06.2019r.
_____________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-23.19
Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Intensywnej Terapii Dziecięcej
Termin składania ofert: 19.06.2019 r. godz. 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy (excel)
po zmianach z dnia 14.06.2019r.
Wyjaśnienie treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 14.06.2019r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 14.06.2019r.
Załącznik do druku z otwarcia ofert
Unieważnienie postępowania w zakresie Pakietu nr 15, 33, 34, 42 i 44
Sprostowanie do druku z otwarcia
Unieważnienie postępowania w zakresie Pakietu nr 36
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 05.07.2019r.
___________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-21.19
Dostawy artykułów biurowych - powtórzenie
Termin składania ofert: 17.05.2019 r. godz. 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy (excel)
Znak sprawy: BZP.38.382-18.19
Dostawy artykułów spożywczych
Termin składnia ofert: 16.05.2019r. godz. 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy (excel)
Załączniki w wersji edytowalnej
Sprostowanie do wyników na pakiet 9
____________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-17.19
Dostawy artykułów biurowych
Termin składnia ofert: 19.04.2019r. godz. 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy (excel)
Załączniki w wersji edytowalnej
Znak sprawy: BZP.38.382-14.19
Dostawy rękawic medycznych
Termin składania ofert: 08.04.2019r. godz.: 10:00
Formularz asortymentowo - cenowy (excel)
Załączniki w wersji edytowalnej
wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 03.04.2019r.
Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 03.04.2019r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
____________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-15.19
Dostawy wyrobów medycznyvh stosowanych w kardiologii inwazyjnej - powtórzenie
Termin składania ofert: 29.03.2019 r. godz.: 10:00
Formularz asortymentowo - cenowy (excel)
Załączniki w wersji edytowalnej
po zmianach z dnia 26.03.2019 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 26.03.2019 r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 26.03.2019 r.
Formularz asortymentowo-cenowy (excel) - po zmianach z dnia 26.03.2019 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-13.19
Dostawy leków, koncentratów do hemodializy oraz środów kontrastujących - powtórzenie
Termin składania ofert: 22.03.2019 r. godz. 10:00
Załączniki w wersji edytowanej
formularz asortymentowo-cenowy
po zmianach z dnia 19.03.2019 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ oraz zmiana treściu SIWz z dnia 19.03.2019
SIWZ po zmianach z dnia 19.03.2019 r.
wzór umowy po zmianach z dnia 19.03.2019 r.
Sprostowanie do wyników dla Pakietu nr 4
Znak sprawy: BZP.38.382-11.19
Dostawy sprzętu medycznego dla Oddziału Pediatrycznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju
Termin składania ofert: 22.02.2019r. godz. 09:00
Formularz asortymentowo-cenowy (parametry techniczno-użytkowe)
Załączniki w wersji edytowalnej
wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 19.02.2019r.
Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 19.02.2019r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
____________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-10.19
Dostawy sprzętu jednorazowego do leczenia tętniaków wewnątrzczaszkowych - powtórzenie
Termin składania ofert: 22.02.2019 r. godz. 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy (excel)
Załączniki w wersji edytowalnej
Znak sprawy: BZP.38.382-6.19
Obsługa serwisowa Rezonansu Magnetycznego Magnetom Aera producenta Siemens
Termin składania ofert: 26.02.2019 r. godz. 10:00
Wzór umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ
Wzór umowy przetwarzania danych osobowych - Załącznik nr 7 do SIWZ
Załączniki w wersji edytowalnej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 8 do SIWZ
po zmianach z dnia 21.02.2019r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 21.02.2019r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 21.02.2019r.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 8 do SIWZ po zmianach z dnia 21.02.2019r.
Wykaz osób - Załącznik nr 9 do SIWZ po zmianach z dnia 21.02.2019r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
___________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-9.19
Dostawy środków do mycia i dezynfekcji
Termin składania ofert: 18.02.2019 r. godz. 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy (excel)
Załączniki w wersji edytowalnej
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 13.02.2019 r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 13.02.2019 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-8.19
Dostawy produktów farmaceutycznych, leków z programów lekowych oraz wyrobów medycznych
Termin składania ofert: 14.02.2019 r. godz.: 10:00
Formularz asortymentowo - cenowy (excel)
Załączniki w wersji edytowalnej
Wyjaśnienia treści SIWZ z dnia 11.02.2019 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-2.19
Dostawy sprzętu jednorazowego do leczenia tętniaków wewnątrzczaszkowych
Termin składania ofert: 29.01.2019 r. godz. 11:00
Formularz asortymentowo-cenowy (excel)
Załączniki w wersji edytowalnej
Znak sprawy BZP.38.382-5.19
Przeglądy okresowe sprzętu i aparatury medycznej - powtórzenie
Termin składania ofert: 29.01.2019 r. godzina 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
Załączniki w wersji edytowanej
Po zmianach z dnia 24.01.2019 r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 24.01.2019r.
Formularz asortymentowo-cenowy pakiet 25, 28, 29 po zmianach z dnia 24.01.2019 r.
wzór umowy po zmianach z dnia 24.01.2019 r.
załącznik nr 3 po zmianach z dnia 24.01.2019r.
Znak sprawy: BZP.38.382-3.19
Świadczenie usługi transportu sanitarnego pacjentów z zespołem lekarskim - powtórzenie
Termin składania ofert: 22.01.2019 r. godz.: 09:00
Formularz asortymentowo - cenowy - excel
Załączniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 15.01.2019 r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 15.01.2019 r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 15.01.2019 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-4.19
Dostawy części zamiennych do sprzętu i aparatury medycznej-powtórzenie
Termin składania ofert: 22.01.2019 r. godz. 11:00
Formularz asortymentowo-cenowy
Załączniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 17.01.2019r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 17.01.2019r.
SIWZ po zmianach z dnia 17.01.2019r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 17.01.2019r.
Znak sprawy BZP.38.382-1.19
Kompleksowa usługa bankowości elektronicznej z kredytem odnawialnym w rachunku bieżącym dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju
Termin składania ofert: 22.01.2019r. godz. 10:00
Termin składania ofert: 05.02.2019r. godz. 10:00
Formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SIWZ
Wzór umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ
Załączniki nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ (w wersji edytowalnej)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ
po zmianach z dnia 21.01.2019r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 21.01.2019r.
SIWZ po zmianach z dnia 21.01.2019r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 21.01.2019r.
Załacznik nr 7 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia po zmiana z dnia 21.01.2019r.
po zmianach z dnia 31.01.2019r.
Zmiana treści SIWZ z dnia 31.01.2019r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 31.01.2019r.
____________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-47.18
Dostawy wyrobów medycznych - powtórka
Termin składania ofert: 14.12.2018 r. godzina 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
Załączniki w wersji edytowalnej
Wyjaśnienia treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 11.12.2018 r.
formularz asortymentowo-cenowy pakiet 8
Znak sprawy: BZP.38.382-46.18
Dostawa wyposażenia biurowego w ramach projektu: "Doposażenie stanowisk pracy w celu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy"
Termin składania ofert: 07.12.2018 r. godz.:10:00
Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno - użytkowe)
Załączniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 04.12.2018 r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 04.12.2018 r.
Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno-użytkowe) po zmianach z dnia 04.12.2018 r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 04.12.2018 r.
Załącznik do druku z otwarcia ofert
Znak sprawy BZP.38.382-45.18
Dostawy sprzętu medycznego w ramach projektu: "Doposażenie stanowisk pracy w celu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy"
Termin składania ofert: 30.11.2018 r. godz.: 09:00
Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno-użytkowe)
Załączniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 27.11.2018r.
Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ z dnia 27.11.2018r.
Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno-użytkowe) po zmianach z dnia 27.11.2018r.
Załącznik do druku z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-44.18
Przeglądy okresowe sprzętu i aparatury medycznej
Termin składania ofert: 30.11.2018 godzina 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1 wersja edytowana
załączniki w wersji edytowanej
Wyjaśnienie treści SIWZ oraz zmiana treści SIWZ z dnia 28.11.2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 28.11.2018
SIWZ po zmianach z dnia 28.11.2018 r.
wzór umowy po zmianach z dnia 28.11.2018 r.
Załącznik do druku z otwarcia ofert
Druk z otwarcia ofert dodatkowych
Znak sprawy: BZP.38.382-43.18
Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych
Termin składania ofert: 06.11.2018 godzina 9:00
Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1 wersja edytowalna
Po zmianach z dnia 31.10.2018 r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 31.10.2018 r.
SIWZ po zmianach z dnia 31.10.2018 r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 31.10.2018 r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 31.10.2018 r.
Druk z otwarcia ofert dodatkowych
Znak sprawy: BZP.38.382-32.18
Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzaniu mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków do żywienia pozajelitowego pacjentów.
Termin skladania ofert: 26.10.2018r. godz. 11:00
Formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 1 wersja edytowalna
załączniki nr 2,3,5,6 - wersja edytowalna
Znak sprawy: BZP.38.382-36.18
Dostawy części zamiennych do sprzętu i aparatury medycznej
Termin składania ofert: 31.10.2018 r. godz. 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy-excel
Załączniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 26.10.2018 r.
Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ z dnia 26.10.2018r.
SIWZ po zmianach z dnia 26.10.2018 r.
Druk z otwarcia ofert dodatkowych
Znak sprawy: BZP.38.382-38.18
Dostawy materiałów opatrunkowych - powtórka
Termin składania ofert: 19.10.2018 r. godz.: 09.00
Formularz asortymentowo-cenowy-excel
Wyjaśnienia terści SIWZ z dnia 16.10.2018 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-37.18
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych oraz zakup ssaków elektrycznych
Termin składania ofert: 19.10.2018 r. godz. 10:00
Wzór umowy - Załącznik 4a (Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora)
Wzór umowy - Załącznik 4b (Zakup ssaków)
Formularz asortymentowo-cenowy (parametry techniczno-użytkowe)-excel
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 16.10.2018 r.
Wzór umowy - Załącznik 4a po zmianach z dnia 16.10.2018 r.
Znak sprawy BZP.38.382-39.18
Dostawy sprzętu komputerowego w ramach projektu: "Doposażenie stanowisk pracy w celu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy".
Termin składania ofert: 19.10.2018 r. godz.: 11:00
Formularz asortymentowo - cenowy (parametry techniczno-użytkowe)
Załączniki w wersji edytowalnej
Wyjaśnienia terści SIWZ z dnia 16.10.2018 r.
Druk z otwarcia ofert dodatkowych
____________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-35.18
Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Urologii
Termin składania ofert: 05.10.2018 r. godz. 11:00
Formularz asortymentowo-cenowy-excel
Załączniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 02.10.2018 r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 02.10.2018 r.
Formularz asortymentowo-cenowy-excel po zmianach z dnia 02.10.2018 r.
Znak sprawy BZP.38.382-34.18
Dostawy materiałów szewnych
Termin składania ofert: 11.10.2018 r. godz.: 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
Załączniki w wersji edytowalnej
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 04.10.2018r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 04.10.2018 r dla pakietu 1 i 16
Znak sprawy BZP.38.382-30.18
Dostawy staplerów chirurgicznych
Termin składania ofert: 21.09.2018 r. godz.: 10:00
Formularz asortymentowo - cenowy - excel
Załączniki w wersji edytowalnej
____________________________________________________________________________
Znak sprawy BZP.38.382-26.18
Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju
Termin składania ofert: 13.09.2018r. godz. 09:00
Wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
Załączniki nr 1, 2, 3, 5, 6, 7 do SIWZ (w wersji edytowalnej)
Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 8
____________________________________________________________________________
Znak sprawy BZP.38.382-29.18
Dostawy żywienia dojelitowego i pozajelitowego
Termin składania ofert: 07.09.2018r. godz. 11:00
Formularz asortymentowo-cenowy- excel
Załączniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 04.09.2018 r.
Wyjaśnienia i zmiany treści SIWZ z dnia 04.09.2018 r.
Formularz asortymentowo-cenowy-excel po zmianach z dnia 04.09.2018 r.
Znak sprawy BZP.38.382-28.18
Dostawy materiałów opatrunkowych
Termin składania ofert: 07.09.2018 r. godz.: 10:00
Formularz asortymentowo0cenowy - excel
Załączniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 03.09.2018 r.
Wyjaśnienia i zmiany treści SIWZ z dnia 03.09.2018 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - excel po zmianach z dnia 03.09.2018 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-23.18
Dostawy gazów medycznych dla potrzeb oddziałów szpitalnych oraz gabinetów zabiegowych.
Termin składania ofert: 10.08.2018r. godz. 10:00
Formularz asortymentowo - cenowy
Załączniki w wersji edytowalnej
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 07.08.2018r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 07.07.2017r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 07.08.2018r.
Znak sprawy BZP.38.382-24.18
Dostawy podstawowego i pomoncniczego sprzętu medycznego oraz produktów farmaceutycznych - powtórka
Termin składania ofert: 27.07.2018 r. godz.: 10:00
Formularz asortymentowo - cenowy
Załączniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 24.07.2018r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 24.07.2018r.
Formularz asortymentowo-cenowy- excel- po zmianach z dnia 24.07.2018r.
Znak sprawy BZP.38.382-22.18
Dostawy akcesoriów do pracowni endoskopowej
Termin skladania ofert 13.07.2018r. godz.: 10:00
Formularz asortmentowo-cenowy-excel
Załączniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 10.07.2018r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 10.07.2018r.
Formularz asortymentowo-cenowy-excel-po zmianach z dnia 10.07.2018r.
Znak sprawy BZP.38-382-19.18
Dostawy produktów farmaceutycznych, leków z programów lekowych oraz wyrobów medycznych
Termin składania ofert 22.06.2018r. godz.: 11:00
Formularz asortymentowo-cenowy - excel
Załączniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 19.06.2018r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 19.06.2018r.
Formularz asortymentowo-cenowy-excel- po zmianach z dnia 19.06.2018r.
Znak sprawy BZP.38.382-17.18
Dostawy podstawowego i pomocnicznego sprzętu medycznego
Termin składania ofert 22.06.2018 r. godz.: 10:00
Formularz asortymentowo - cenowy - excel
Załączniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 19.06.2018 r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 19.06.2018 r.
Formularz asortymentowo - cenowy - exel po zmianach z dnia 19.06.2018 r.
Znak sprawy BZP.38.382-16.18
Dostawy odieży ochronnej i obuwia dla personelu medycznego i technicznego
Termin składania ofert: 15.06.2018 r. godz.: 10:00
Formularz asortymentowo - cenowy - excel
Załączniki w wersji edytowalnej
Z dnia 12.06.2018 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ z dnia 12.06.2018 r.
Znak sprawy BZP.38.382-14.18
Dostawy obłożeń i podobnych wyrobów medycznych
Termin składania ofert: 30.04.2018 r. godz.: 10:00
Formularz asortymentowo - cenowy - excel
Załączniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 25.04.2018 r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ - z dnia 25.04.2018r.
Formularz asortymentowo - cenowy - exel po zmianach z dnia 17.04.2018r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 25.04.2018r.
____________________________________________________________________________
Znak sprawy BZP.38.382-13.18
Dostawy artykułów spożywczych dla Działu Żywienia
Termin składania ofert: 20.04.2018 r. godz.: 10:00
Formularz asortymentowo - cenowy - excel
Załączniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 17.04.2018 r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ - z dnia 17.04.2018 r.
Formularz asortymentowo - cenowy - exel po zmianach z dnia 17.04.2018 r.
Znak sprawy BZP.38.382-10.18
Świadczenie usługi transportu sanitarnego pacjentów z opieką medyczną lub bez opieki medycznej
Termin składania ofert: 23.03.2018 r. godz.: 10:00
Załączniki w wersji edytowalnej
Znak sprawy BZP.38.382-8.18
Dostawy materiałów dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni
Termin składania ofert: 16.02.2018 r. godz.: 10:00
Formularz asortymentowo - cenowy
Załączniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 13.02.18 r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ - z dnia 13.02.18 r.
Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet 4 - po zmianach z dnia 13.02.18 r.
Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet 6 - po zmianach z dnia 13.02.18 r.
Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet 7 - po zmianach z dnia 13.02.18 r.
Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet 8 - po zmianach z dnia 13.02.18 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ - z dnia 13.02.18 r.
Znak sprawy BZP.38.382-5.18
Dostawy podstawowych i specjalistycznych wyrobów medycznych
Termin składania ofert: 02.02.2018 r. godz.: 10:00
Termin składania ofert: 05.02.2018 r. godz.: 10:00
Formularz asortymentowo - cenowy - exel
Załączniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 31.01.2018 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wyjaścienia i zmiana treści SIWZ z dnia 31.01.2018 r.
SIWZ po zmianach z dnia 31.01.2018 r.
Formularz asortymentowo - cenowy - exel po zmianach z dnia 31.01.2018 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy BZP.38.382-3.18
Dostawy neurostymulatorów do leczenia bólu przewlekłego
Termin składania ofert: 26.01.2018 r. godz.: 10:00
Załączniki w wersji edytowalnej
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 23.01.2018 r.
Załącznik nr 1 do SIWZ (Pakiet 2) po zmianach z dnia 23.01.2018 r. w wersji edytowalnej
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy BZP.38.382-4.18
Dostawy materiałów opatrunkowych i obłożeń
Termin składania ofert: 26.01.2018r. godz. 11:00
Termin składania ofert: 30.01.2018r. godz. 11:00
Formularz asortymentowo - cenowy - excel
Załączniki w wersji edytowalnej
po zmianach z dnia 23.01.2018r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ - z dnia 23.01.2018r.
SIWZ po zmianach z dnia 23.01.2018r.
Formularz asortymentowo cenowy - exel po zmianach z dnia 23.01.2018r.
po zmianach z dnia 25.01.2018r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ - z dnia 25.01.2018r.
SIWZ po zmianach z dnia 25.01.2018r.
Formularz asortymentowo cenowy - exel po zmianach z dnia 25.01.2018r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
________________________________________________________________________________
Znak sprawy BZP.38.382-1.18
Dodtawy wkładów do strzykawek automatycznych dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej
Termin składania ofert: 12.01.2018r. godz. 10:00
Załączniki w wersji edytowalnej
Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ z dnia 09.01.2018r.
Załącznik nr 1 do SIWZ (Pakiet nr 1) po zmianach z dnia 09.01.2018r. w wersji edytowalnej
Informacja o wyboże najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-2.18
Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Urologii
Termin składania ofert: 12.01.2018 r. godz.: 10:30
Formularz asortymentowo - cenowy - excel
Po zmianach z dnia 09.01.2018 r.
Wyjaśnienia i zmiany treści SIWZ z dnia 09.01.2018 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - w zakresie pakietu nr 5 - po zmianach z dnia 09.01.2018 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
_______________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-42.17
Świadczenie usługi transportu sanitarnego
Termin składania ofert: 01.12.2017 r. godz.: 10:00
Termin składania ofert: 08.12.2017 r. godz.: 10:00
Po zmianach z dnia 30.11.2017 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zmiana treści SIWZ - z dnia 30.11.17r.
SIWZ po zmianach z dnia 30.11.17r.
Formularz ofertowy po zmianach z dnia 30.11.2017 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-41.17
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu parkingowego na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju
Termin składania ofert: 24.11.2017 r. godz. 09:00
Nowy termin składania ofert: 28.11.2017 godz. 09:00
Nowy termin składania ofert: 29.11.2017 godz. 09:00
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ
- Plan sytuacyjny z lokalizacją infrastruktury - Rys. 1 do Załącznik a nr 1 do SIWZ
Po zmianach z dnia 22.11.2017r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ - z dnia 22.11.17r.
SIWZ po zmianach z dnia 22.11.17r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ po zmianach z dnia 22.11.17r.
Po zmianach z dnia 24.11.2017r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zmiana treści SIWZ - z dnia 24.11.17r.
SIWZ po zmianach z dnia 24.11.17r.
FORMULARZ OFERTOWY - ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ PO ZMIANACH Z DNIA 24.11.17R.
________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-37.17
Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych i innych rodzajów odpadów oraz dostawy pojemników
Termin składania ofert: 27.10.2017 r. godz. 10:00
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Znak sprawy: BZP.38.382-39.17
Dostawy żywienia dojelitowego i pozajelitowego
Termin składania ofert: 20.10.2017 r. godz.: 10:00
Formularz asortymentowo - cenowy - excel
Po zmianach z dnia 17.10.2017 r
Wyjaśnienia i zmiany treści SIWZ z dnia 17.10.2017 r.
Formularz asortymentowo - cenowy - excel po zmianach z dnia 17.10.2017 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-40.17
Dostawy leków i produktów farmaceutycznych - powtórka
Termin składania ofert: 20.10.2017 r. godz.: 09:00
Formularz asortymentowo - cenowy - excel
Po zmianach z dnia 17.10.2017 r.
Wyjaśnienia i zmiany treści SIWZ z dnia 17.10.2017 r.
Formularz asortymentowo - cenowy - excel po zmianach z dnie 10.10.2017 r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 17.10.2017r.
_________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-38.17
Dostawy hemostatyków oraz siatek przepuklionwych i ginekologicznych
Termin składania ofert: 13.10.2017 r. godz.: 10:00
Formularz asortymentowo - cenowy - excel
Po zmianach z dnia 10.10.2017 r.
Wyjaśnienia i zmiany treści SIWZ z dnia 10.10.2017 r.
Formularz asortymentowo - cenowy - excel po zmianach z dnie 10.10.2017 r
Znak sprawy: BZP.38.382-34.17
Dostawa pompy do kontrapulsacji dla potrzeb kompleksowej opieki po zawale serca
Termin składania ofert: 22.09.2017 r. godz.: 09:00
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania z dnia 27.09.2017 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-32.17
Dostawy akcesoriów do diatermii ERBE VIO 300 D z systemem zamykania naczyń oraz diatermii Valleylab
Termin składania ofert: 15.09.2017 r. godz.: 10:00
Po zmianach z dnia 12.09.2017 r.
Wyjaśnienia i zmiany treści SIWZ z dnia 12.09.2017 r.
Formularz asortymenowo - cenowy z dnia po zmianach z dnia 12.09.2017 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 05.10.2017 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-30.17
Dostawy wyrobów medycznych dla Ośrodka Dializ Pozaustrojowych
Termin składnia ofert: 04.08.2017r. godz.: 10:00
Po zmianach z dnia 01.08.2017r.
Wyjaśnienia i zmiany treści SIWZ z dnia 01.08.2017r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 01.08.2017r.
WYNIKI
_________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-28.17
Dostawy obłożeń
Termin składnia ofert: 28.07.2017 r. godz.: 10:00
Po zmianach z dnia 25.07.2017 r.
Wyjaśnienia i zmiany treści SIWZ z dnia 25.07.2017 r.
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 25.07.2017 r. - edytowalne
Wzór Umowy po zmianach z dnia 25.07.2017 r.
Załącznik do druku z otwarcia (dot. grupy kapitałowej)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 17.08.2017 r
Znak sprawy BZP.38.382-26.17
Dostawy koncentratów do hemodializ, płynów do hemofiltracji oraz hemostatyków
Termin skladania ofert: 21.07.17 godz 10:00
Po zmianach z dnia 18.07.2017 r.:
Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ z dnia 18.07.2017
Formularz asortymentowo-cenowy - w zakresie pakietu nr 4 - po zmianach z dnia 18.07.17 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 07.08.2017 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-24.17
Dostawy podstawowego i pomocniczego sprzętu medycznego
Termin składania ofert: 30.06.17 r. godz 10:00
Po zmianach z dnia 27.06.17r.:
Wyjaśnienia treści SIWZ z dnia 27.06.2017r.
Załączniki edytowalne z dnia 27.06.2017r.
Wzór Umowy z dnia 27.06.2017r.
Unieważnienie - Pakiet 7, 17, 18, 23
Druk z otwarcia ofert dodatkowych - Pakiet 31 - Wzierniki ginekologiczne
Wyniki za wyjątkiem Pakietu 13 - Okulary do lampy, okulary do lasera, gogle, półmaska ochronna
Wyniki dla Pakietu 13 - Okulary do lampy, okulary do lasera, gogle, półmaska ochronna
Znak sprawy: BZP.38.382-23.17
Dostawy koncentratów do hemodializ dla potrzeb Stacji Dializ
Termin składania ofert: 23.06.17 r. godz 10:00
Znak sprawy: BZP.38.382-21.17
Dostawy soczewek wewnątrzgałkowych
Termin składania ofert 02.06.2017 r. godz. 10:00
Nowy termin składania ofert: 05.06.2017 godz. 10:00
Po zmianach z dnia 30.05.17r.:
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ - z dnia 30.05.17
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 1 - po zmianach z dnia 30.05.17
Formularz asortymnetowo-cenowy - pakiet 2 - po zmianach z dnia 30.05.17
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 3 - po zmianach z dnia 30.05.17
Wzór Umowy z dnia 30.05.2017 r
Po zmianach z dnia 31.05.17r.:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ - z dnia 31.05.17
SIWZ po zmianach z dnia 31.05.17
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 3 - po zmianach z dnia 31.05.17
Znak sprawy: BZP.38.382-20.17
Dostawy rękawic medycznych
Termin składania ofert 26.05.2017 r. godz. 11:00
Po zmianach z dnia 23.05.17 r.:
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ - z dnia 23.05.17
SIWZ po zmianach z dnia 23.05.17
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 1 - po zmianach z dnia 23.05.17
Formularz asortymnetowo-cenowy - pakiet 2 - po zmianach z dnia 23.05.17
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 3 - po zmianach z dnia 23.05.17
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie pakietu nr 5
Znak sprawy: BZP.38.382-19.17
Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Intensywnej Terapii Dziecięcej
Termin składania ofert: 26.05.2017 r godz.: 10:00
Po zmianach z dnia 23.05.2017 r
Wyjaśnienia treści SIWZ z dnia 23.05.2017 r
Załączniki edytowalne z dnia 23.05.2017 r
Wzór Umowy z dnia 23.05.2017 r
Znak sprawy: BZP.38.382-17.2017
Dostawy artykułów biurowych
Termin składania ofert: 12.05.2017 r. godz.: 10:00
Edytowalna wersja załączników do SIWZ
Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 09.05.2017r.
SIWZ po zmianach z dnia 09.05.2017r.
Znak sprawy: BZP.38.382-16.17
Dostawy artykułów spożywczych dla Działu Żywienia
Termin składania ofert: 28.04.2017 r. godz. 11:00
Druk z otwarcia ofert dodatkowych - Pakiet 9 - Woda mineralna
Znak sprawy:BZP38.382-18.17
Dostawy staperów oraz mikrocewników do zabiegów neuroradiologicznych
Termin składania ofert: 28.04.2017 r.godz.10:00
Formularz asortymentowo - cenowy w wewrsji exel
Wyjaśnienia treści SIWZ z dnia 25.04.2017r.
Znak sprawy: BZP.38.382-15.17
Dostawy leków i produktów farmaceutycznych - powtórka
Termin składania ofert : 14.04.2017 r. godz. 10:00
Formularz asortymentowo cenowy
Po zmianach z dnia 11.04.2017r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 11.04.2017 r.
Formularz asortymentowo - cenowy po zmianach z dnia 11.04.2017 r. Pakiet 11
Oświadczenie do druku z otwarcia
Znak sprawy:BZP.38.382-14.17
Dostawy preparatów do zywienia doustnego, dojelitowego oraz pozajelitowego.
Termin składania ofert;07.04.2017 r godz.10:00
Formularz asortymentowo- cenowy w wersji exel
Po zmianach w dnia 04.04.2017 r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 04.04.2017 r.
Formularz asortymentowo-cenowy w wersji excel po zmianach z dnia 04.04.2017 r
Znak sprawy:BZP.38.382-13.17
Dostawy części zamiennych do sprzetu i aparatury medycznej - powtórka
Termin składania ofert:31.03.2017 godz.11.00
Po zmianach z dnia 28.03.2017 r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 28.03.2017 r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 28.03.2017 r.
Formularz asortymentowo - cenowy po zmianach z dnia 28.03.2017r Pakiet 1
Formularz asortymrntowo - cenowy po zmianach z dnia 28.03.2017 r Pakiet 3
Formularz asortymentowo - cenowy po zmianach z dnia 28.03.2017r Pakiet 8
Formularz asortymentowo - cenowy po zmianach z dnia 28.03.2017 r Pakiet 9
Znak sprawy: BZP.38.382-11.17
Przeglądy okresowe sprzętu i aparatury medycznej - powtórka
Termin składania ofert: 31.03.2017 godz. 9:00
Formularz asortymentowo-cenowy
Po zmianach z dnia 28.03.17 r.
Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ z dnia 28.03.17
Wzór umowy po zmianach z dnia 28.03.17
Formularz asortymentowo-cenowy - po zmianach z dnia 28.03.17
Znak sprawy: BZP.38.382-12.17
Dostawy środków do mycia i dezynfekcji
Termin składania odert: 31.03.2017 r goz.: 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy w wersji excel
Po zmianach z dnia 28.03.2017 r.
Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ z dnia 28.03.2017 r.
Formularz asortymentowo-cenowy w wersji excel z dnia 28.03.2017 r.
Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór Umowy z dnia 28.03.2017 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-9.17
Dostawy leków i produktów farmaceutycznych
Termin składania ofert: 10.03.2017 r. godz: 10:00
Formularz asortymentowo-cenowy
Po zmianach z dnia 07.03.17 r.:
Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ z dnia 07.03.2017
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 7 - po zmianach z dnia 07.03.17
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 19 - po zmianach z dnia 07.03.17
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 26 - po zmianach z dnia 07.03.17
Znak sprawy: BZP.38.382-7.17
Dostawy leków stosowanych w ramach Programów Lekowych
Termin składania ofert: 03.03.2017 r. godz. 10:00
Załączniki w wersji edytowalnej
Formularz asortymentowo - cenowy w wersji excel
Znak sprawy:BZP.38.382-6.17
Dostawy specjalistycznych i podstawowych wyrobów medycznych - powtórka
Termin skaładania ofert: 24.02.2017r., godz.10:00
Załączniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 21.02.2017 r.
Wyjaśnienia i zmiany treści SIWZ z dnia 21.02.2017 r.
Załączniki w wersji word po zmianach z dnia 21.02.2017 r.
Załącznik do druku z otwarcia ofert
Sprostowanie do druku z otwarcia ofert z dnia 27.02.2017r.
INFORMACJA O PONOWNYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY PAKIET 15
Znak sprawy: BZP.38.382-5.17
Dostawy wyrobów medycznych stosowanych w kardiologii inwazyjnej
Termin składania ofert: 17.02.2017 r., godz.10:00
Załączniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 14.02.2017 r.:
Wyjaśnienia i zmiany treści SIWZ z dnia 14.02.2017 r.
Załączniki po zmianach z dnia 14.02.2017 r.
Załącznik do do druku z otwarcia
Znak sprawy: BZP.38.382-2.17
Przeglądy okresowe sprzętu i aparatury medycznej
Termin składania ofert: 31.01.2017 r. godz. 9:00
Formularz asortymentowo-cenowy
Po zmianach z dnia 26.01.17 r.:
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 26.01.17 r.
Załacznik nr 1 do SIWZ - w następującym zakresie:
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 8 - po zmianach z dnia 26.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 53 - po zmianach z dnia 26.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 7- po zmianach z dnia 26.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 9 - po zmianach z dnia 26.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 16 - po zmianach z dnia 26.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 49 - po zmianach z dnia 26.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 56 - po zmianach z dnia 26.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 66 - po zmianach z dnia 26.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 67 - po zmianach z dnia 26.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 70 - po zmianach z dnia 26.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 74 - po zmianach z dnia 26.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 84 - po zmianach z dnia 26.01.17 r.
Sprostowanie do Informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 07.03.17 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-4.2017
Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzaniu mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z dostawągotowej mieszaniny w postaci workow do żywienia pozajelitowego pacjentów
Termin składania ofert: 27.01.2017r.godz. 11:00
Załączniki w wersji edytowalnej
Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ - z dnia 24.01.17
Formularz asortymentowo - cenowy po zmianach z dnia 24.01.2017r.
Wzory umów po zmianach z dnia 24.01.2017r.
Znak sprawy: BZP.38.382-3.17
Dostawy materiałów opatrunkowych i materiałów szewnych - powtórka
Termin składania ofert: 27.01.2017 r godz. 10:00
Po zmianach z dnia 24.01.2017 r
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 24.01.2017 r
SIWZ po zmianach z dnia 24.01.207 r
Znak sprawy: BZP.38.382-1.17
Dostawy części zamiennych do sprzętu i aparatury medycznej
Termin składania ofert: 20.01.2017 r. godz. 10:00
Nowy termin składania ofert: 26.01.2017 godz. 10:00
Po zmianach z dnia 18.01.2017 r.:
Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ - z dnia 18.01.17
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - z dnia 18.01.17 r.
SIWZ - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Załacznik nr 1 do SIWZ - w następującym zakresie:
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet - 29 - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet - 40 - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet - 1 - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet - 2 - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet - 4 - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet - 7 - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet - 9 - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet - 18 - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet - 20 - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet - 26 - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet - 30 - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet - 35 - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet - 41 - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet - 43 - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet - 47 - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet - 60 - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet - 11 - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz oferty - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie własne Wykonawcy - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy - po zmianach z dnia 18.01.17 r.
Publikacja dnia: 23.11.2021
Dokument z dnia: 03.02.2021
Dokument oglądany razy: 122 955