Przetargi powyżej 214 000 EURO - archiwum
Znak sprawy: BZP.38.382-41.18
Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Termin składania ofert: 21.11.2018 r. godz.:10:00.
Ogłoszenie o zamówieniu - przed publikacją w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
Ogłoszenie o zamówieniu - po publikacji w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
Formularz asortymentowo - cenowy - exel
Po zmianach z dnia 09.11.2018r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 09.11.2018r.
Formularz asortymentowo - cenowy -excel po zmianach z dnia 09.11.2018r.
Unieważnienie postępowania w zakresie Pakietu nr 5, 12, 15, 16, 17, 18, 31 i 34
____________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-33.18
Świadczenie usługi transportu sanitarnego
Termin składania ofert: 08.11.2018 r. godz.: 10:00
Ogłoszenie o zamówieniu - przed publikacją w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
Ogłoszenie o zamówieniu po piblikacji w Suplemencie do Dziennika Urzedowego Unii Europejskiej
Po zmianach z dnia 24.10.2018 r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 24.10.2018 r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 24.10.2018 r.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia po zmianach z dnia 24.10.2018 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-31.18
Dostawy wyrobów medycznych stosowanych w kardiologii inwazyjnej
Termin składania ofert: 29.10.2018 r. godz.: 10:00
Ogłoszenie o zamówieniu - przed publikacją w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
Ogłoszenie o zamówieniu - po publikacji w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
Formularz asortymentowo - cenowy - excel
Po zmianach z dnia 18.10.2018 r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 18.10.2018 r.
Formularz asortymentowo - cenowy -excel po zmianach z dnia 18.10.201 8 r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 18.10.2018 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-21.18
Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej
Termin składania ofert: 07.08.2018 r. godz.: 10:00
Ogłoszenie o zamówieniu - przed publikacją w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
Ogłoszenie o zamówieniu - po publikacji w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
Formularz asortymentowo - cenowy - exel
Po zmianach z dnia 23.07.2018 r.
Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ z dnia 23.07.2018r.
Formularz asortymentowo-cenowy- po zmianach z dnia 23.07.2018r.
__________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-11.18
Dostawy sprzętu jednorazowego do leczenia tętniaków wewnątrzczaszkowych, malformacji tętniczo - żylnych i przetok oponowych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej.
Termin składania ofert: 04.05.2018 r. godz.: 10:00
Ogłoszenie o zamówieniu - przed publikacją w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
Ogłoszenie o zamówieniu - po publikacji w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
Formularz asortymentowo - cenowy - exel
Po zmianach z dnia 16.04.2018 r.
Wyjaśnienie i zmiana terści SIWZ z dnia 16.04.2018 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - Pakiet nr 4 - po zmianach z dnia 16.04.2018 r.
____________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-9.18
Dostawy implantów neurochirurgcznych neurostymulatorów, klipsów, stabilizatorów i innych materiałów medycznych dla Oddziału Neurochirurgii
Termin składania ofert: 06.04.2018 r. godz.: 10:00
Ogłoszenie o zamówieniu - przed publikacją w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
Ogłoszenie o zamówieniu - po publikacji w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
Formularz asortymentowo - cenowy - exel
Po zmianach z dnia 22.03.2018 r.
Wyjaśnienie i zmiana terści SIWZ z dnia 22.03.2018 r.
SIWZ po zmianach z dnia 22.03.2018 r.
Wzór umowy po zmianach z dnia 22.03.2018 r.
Formularz asortymentowo - cenowy - exel po zmianach z dnia 22.03.2018 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-6.18
Dostawy leków i preparatów stymulujących erytropoezę
Termin składania ofert: 19.03.2018 r.godz. 10:00
Ogłoszenie o zamówieniu - przed publikacją w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
Ogłoszenie o zamówieniu - po publikacji w Suplemencie do Dziennika Urzadowego Unii Europejskiej
Formularz asortymentowo-cenowy
Po zmianach z dnia 07.03.18 r:
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ - z dnia 07.03.18r.
SIWZ - po zmianach z dnia 07.03.18r.
Wzór umowy - po zmianach z dnia 07.03.18r.
Druk z otwarcia z dnia 19.03.18 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-36.17
Dostawy wyrobów medycznych stosowanych w kardiologii inwazyjnej
Termin składania ofert: 02.11.2017r. godz. 10:00
Ogłoszenie o zamówieniu - przed publikacją w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
Ogłoszenie o zamówieniu - po publikacji w Suplemencie do Dziennika Urzadowego Unii Europejskiej
Formularz asortymentowo-cenowy
Po zmianach z dnia 20.10.2017 r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ - z dnia 20.10.2017 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 2 - po zmianach z dnia 20.10.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 5 - po zmianach z dnia 20.10.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 7 - po zmianach z dnia 20.10.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 13 - po zmianach z dnia 20.10.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 15 - po zmianach z dnia 20.10.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 16 - po zmianach z dnia 20.10.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 21 - po zmianach z dnia 20.10.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 23 - po zmianach z dnia 20.10.17 r.
Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 24 - po zmianach z dnia 20.10.17 r.
Wzór umowyy - po zmianach z dnia 20.10.17 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 24.11.2017 r.
Znak sprawy: BZP.38.382-29.17
Dostawy leków i produktów farmaceutycznych
Termin składania ofert: 11.09.2017r. godz. 10:00
Ogłoszenie o zamówieniu - wysłane do publikacji
Ogłoszwenie o zamówieniu - po publikacji
Formularz asortymentowo-cenowy
Po zmianach z dnia 25.08.2017 r.
Wyjasnienia i zmiany treści SIWZ po zmianach z dnia 25.08.2017 r.
SIWZ po zmianach z dnia 25.08.2017 r.
Załącznik nr 1 - Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z dnia 25.08.2017 r.
Załącznik nr 7 - Wzór umowy po zmianach z dnia 25.08.2017 r.
Sprostowanie do druku z otwarcia
Wyniki (za wyjątkiem Pakietu nr 20, 41 i 90)
________________________________________________________________________
Znak sprawy: BZP.38.382-10.17
Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju
Termin składania ofert: 26.04.2017 godz.: 10:00
Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz cenowy
Załącznik nr 3 - Formularz oferty
Załącznik nr 6 - Oświadczenie wykonawcy
Załącznik nr 7 - Oświadczenie dot. grupy kapitałowej
Załącznik nr 8 - Wzór umowy - pranie
Załącznik nr 9 - Wzór umowy najmu
Po zmianach z dnia 10.04.2017 r.
Wyjasnienia i zmiany treści SIWZ po zmianach z dnia 10.04.2017 r
SIWZ po zmianach z dnia 10.04.2017 r
Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia po zmianach z dnia 10.04.2017 r
Załącznik nr 3 - Formularz oferty po zmianach z dnia 10.04.2017 r
Załącznik nr 8 - Wzór umowy po zmianach z dnia 10.04.2017 r
Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru oferty
Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 11.07.2017 r.
Nr postepowania :BZP.38.382-30.16
Dostawy sprzetu jednorazowego do leczenia tętniaków wewnatrzczaszkowych, malformacji tętniczo-żylnych i przetok oponowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Zakładu Diagnostyki Obrazowej.
Termin składania ofert: 12.12.2016 r. godz. 9:00
Ogłoszenie o zamówieniu - po publikacji
Wyjaśnienia treści SIWZ Nr 1 oraz Zmiany treści SIWZ Nr 1 z dnia 29.11.2016 r.
Załącznik nr 1 do SIWZ (Pakiet 4)
Nr postępowania: BZP.38.382-31.16
Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Termin skladania ofert: 12.12.2016 r. godz. 10:00
Ogłoszenie o zamówieniu - po publikacji
Załaczniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 30.11.2016 r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 30.11.2016 r.
Załącznik nr 1 - Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 6 - po zmianach z dnia 30.11.16 r.
Załącznik nr 1 - Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 7 - po zmianach z dnia 30.11.16 r.
Załącznik nr 1 - Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 8 - po zmianach z dnia 30.11.16 r.
Załącznik nr 1 - Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 10 - po zmianach z dnia 30.11.16 r.
Załącznik nr 1 - Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 12 - po zmianach z dnia 30.11.16 r.
Załącznik nr 1 - Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 17 - po zmianach z dnia 30.11.16 r.
Załącznik nr 1 - Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 29 - po zmianach z dnia 30.11.16 r.
Załącznik nr 1 - Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 31 - po zmianach z dnia 30.11.16 r.
Załącznik nr 1 - Formularz asortymentowo-cenowy - pakiet 35 - po zmianach z dnia 30.11.16 r.
Załącznik nr 4 - Wzór umowy - po zmianach z dnia 30.11.16
Nr postepowania BZP.38.382-33.16
Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych
Termin składania ofert: 02.12.2016 r, godz.10:00
Ogłoszenie o zmówieniu - po publikacji
Załączniki w wersji edytowalnej
Wyjaśnienia treści SIWZ Nr 1 oraz Zmiana treści SIWZ Nr 1 z dnia 18.11.2016 r
Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy ( Pakiety 1,7,8,9,14,18,22,30,33,35,39)
Wzór umowy po zmianach z dnia 18.11.2016r.
Wyjaśnienia treści SIWZ Nr 2 oraz Zmiana treści SIWZ Nr 2 z dnia 21.11.2016 r.
Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy (Pakiet 1)
Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy(Pakiet 7)
Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy (Pakiet 8)
Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy (Pakiet 9)
Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy (Pakiet 14)
Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy (Pakiet 18)
Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy (Pakiet 20)
Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy ( Pakiet 25)
Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy (Pakiet 29)
Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy (Pakiet 30)
Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy (Pakiet 33)
Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy (Pakiet 35)
Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy (Pakiet 37)
Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy (Pakiet 38)
Wzór umowy po zmianachz dnia 21.11.2016 r.
Nr postępowania BZP/38/382-22/16
Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej
Termin składania ofert: 06.09.2016 r. godz. 10:00
Nowy termin składania ofert: 08.09.2016 r. godz. 09:00
Załączniki w wersji edytowalnej
Wyjaśnienia treści SIWZ z dnia 16.08.2016 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ nr 2 i zmiana treści SIWZ nr 1 z dnia 22.08.2016 r.
Zmiana treści SIWZ nr 2 z dnia 31.08.2016 r.
SIWZ po zmianach z dnia 31.08.2016 r.
Po zmianach z dnia 01.09.2016 r.
Zmiana treści SIWZ nr 3 z dnia 01.09.2016 r.
SIWZ - po zmianach z dnia 01.09.2016 r.
Załacznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy-po zmianach z dnia 01.09.2016 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (sprostowanie) - z dnia 01.09.2016 r.
Nr postępowania BZP/38/382-21/16
Zakup, dostawa i montaż urządzeń medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju
Termin składania ofert: 29.08.2016 r. godz. 10:00
Załączniki w wersji edytowalnej
I Po zmianach z dnia 10.08.2016 r
Wyjaśnienia I po zmianach z dnia 10.08.2016 r
SIWZ I po zmianach z dnia 10.08.2016 r
Załączniki I w wersji edytowalnej z dnia 10.08.2016 r
II Po zmianach z dnia 16.08.2016 r
Wyjaśnienia II po zmianach z dnia 16.08.2016 r
Załączniki II po zmianach z dnia 16.08.2016 r
Nr postępowania: BZP/38/382-10/16
Dostawy implantów neurochirurgicznych, neurosytmulatorów, klipsów, stabilizatorów i innych materiałów
Termin składania ofert: 18.04.2016 r., godz. 10:00
Załączniki w wersji edytowalnej
Wyjaśnienia po zmaianch z dnia 11.04.2016 r
SIWZ po zmianach z dnia 11.04.2016 r
Załączniki w wersji edytowalnej po zmianach z dnia 11.04.2016 r
Nr postępowania: BZP/38/382-39/15
Świadczenie usługi transportu sanitarnego
Termin składania ofert: 17.12.15 r., godz. 10:00
Załaczniki w wersji edytowalnej
Po zmianach z dnia 07.12.2015 r.
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ I ZMIANA TREŚCI SIWZ - Z DNIA 07.12.2015 r.
SIWZ - po zmianach z dnia 07.12.2015 r.
Załącznik nr 8 - Wykaz pojazdów oraz ich wyposażenie - po zmianach z dnia 07.12.2015 r.
Po zmianach z dnia 09.12.2015 r.
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ NR 2 I ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 2 - z dnia 09.12.2015 r.
Załącznik nr 11 - Wzór umowy - po zmianach z dnia 09.12.2015 r.
Nr postępowania: BZP/38/382-34/15
Dostawy leków i produktów farmaceutycznych
Termin składania ofert: 30.10.2015 r., godzina: 10:00
załączniki w wersji edytowalnej
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - sprostowanie z dnia 10.10.2015 r
SIWZ po zmianach z dnia 19.10.2015 r
Wyjaśnienia treści SIWZ z dnia 10.10.2015 r
Załączniki w wersji edytowalnej po zmianach z dnia 19.10.2015 r
Nr postępowania: BZP/38/382-36/15
Wykonanie usługi sprzątania wraz z usługą współdziałania z personelem medycznym w zakresie opieki nad pacjentem.
Termin składania ofert: 29.10.15 r., godzina: 10:00
Nowy termin składania ofert: 03.11.2015 r. godz 10:00
Protokół z odbycia wizji lokalnej z dnia 06.10.2015 r.
Wyjaśnienie treści SIWZ nr 1 oraz zmiana treści SIWZ nr 1 z dnia 06.10.2015 r.
SIWZ po zmianach z dnia 06.10.2015 r.
Załacznik nr 5 - Formularz Oferty - po zmianach z dnia 06.10.2015 r.
Załącznik nr 14 - Wzór umowy - po zmianach z dnia 06.10.2015 r.
Po zmianach z dnia 16.10.2015 r.:
Wyjasnienie treści SIWZ nr 2 oraz zmiana treści SIWZ z dnia 16.10.15r.
SIWZ po zmianach z dnia 16.10.15r.
Załacznik nr 5 do SIWZ - Formularz oferty - po zmianach z dnia 16.10.15r. (wersja edytowalna)
Załacznik nr 14 do SIWZ - Wzór umowy - po zmianach z dnia 16.10.15r.
Po zmianach z dnia 26.10.2015 r.:
Wyjaśneinie treści SIWZ nr 3 oraz zmiana treści SIWZ nr 3 z dnia 26.10.2015 r.
SIWZ po zmianach z dnia 26.10.15r.
Załacznik nr 14 do SIWZ - Wzór umowy - po zmianach z dnia 26.10.15 r.
Sprostowanie do ogłoszenia o zamówieniu
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Nr postępowania: BZP/38/382-32/15
Dostawa, montaż, uruchomienie Dwupłaszczyznowego Stacjonarnego Angiografu oraz Rezonansu Magnetycznego
Termin składania ofert: 22.09.2015 r., godz. 10:00.
Zmiana treści SIWZ z dnia 24.08.15 r.
SIWZ po zmianach z dnia 24.08.15 r.
Załacznik nr 3 do SIWZ - Formularz oferty - po zmianach z dnia 24.08.15 r.
Załacznik nr 12 do SIWZ - Wzór umowy (dla pakietu nr 1) - po zmianach z dnia 24.08.15 r.
Załącznk nr 13 do SIWZ - Wzór umowy (dla pakeitu n 2) - po zmianach z dnia 24.08.15 r.
Sprostowanie do zmian w SIWZ z dnia 24.08.15 r.
WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ NR 1 ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 2 Z DNIA 08.09.15 r.
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 08.09.15 r.
SIWZ po zmianach z dnia 08.09.15 r.
Załacznik nr 3 - Formularz oferty - po zmianach z dnia 08.09.15 r.
Załacznik nr 12 - Wzór umowy (dot. pakietu 1) - po zmianach z dnia 08.09.15 r.
Załącznik nr 13 - Wzór umowy (dot. pakietu 2) - po zmianach z dnia 08.09.15 r.
WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ NR 2 ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 3 Z DNIA 15.09.15 r.:
Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ z dnia 15.09.15 r.
Zawiadomienie z dnia 13.01.2016 r.
Nr postępowania: BZP/38/382-27/15
Dostawa i montaż Rezonansu Magnetycznego wraz z adaptacją pomieszczeń dla nowego urządzenia
Termin składania ofert: 11.08.2015 r., godz. 10:00.
Załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego
1. Rys. 1 Rzut parteru Zakładu Diagnostyki Obrazowej – załącznik nr 2a;
2. Rys. 3 Pomieszczenia rezonansu. Koncepcja – załącznik nr 2b;
3. Rys. 3a Pomieszczenia rezonansu. Wyburzenia – załącznik nr 2c;
4. Rys. 4 Sanitariaty i wyburzenia – załącznik nr 2d;
5. Rys. Schemat segmentowy szpitala – załącznik nr 2e;
6. Rys. Poczekalnia (pomieszczenie komunikacyjne) - załącznik 2f.
Wyjaśnienia treści SIWZ:
WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ NR 1 ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 1 Z DNIA 13.07.2015r.
SIWZ po zmianach z dnia 13.07.2015 r.
Załącznik nr 12 do SIWZ - WZÓR UMOWY po zmianach z dnia 13.07.2015 r.
Zmiana treści SIWZ:
ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 2 Z DNIA 21.07.2015r.
Zmiana treści SIWZ:
WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ NR 2 ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 3 Z DNIA 28.07.2015 r.
- SIWZ po zmianach z dnia 28.07.2015 r.
- Program funkcjonalno – użytkowy - załącznik nr 2 do SIWZ po zmianie z dnia 28.07.2015 r.
- Wzór umowy - załącznik nr 12 do SIWZ po zmianie z dnia 28.07.2015 r.
Sprostowanie do wyjaśnień z dnia 28.07.2015 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ:
WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ NR 3 Z DNIA 30.07.2015r.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Nr postępowania: BZP/38/382-14/15
Dostawa i montaż Dwupłaszczyznowego Stacjonarnego Angiografu wraz z adaptacją pomieszczeń dla nowego urządzenia
Termin składania ofert: 29.07.2015 r., godz. 10:00.
Nowy termin składania ofert: 03.08.2015 r., godz. 10:00.
Załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego
Rys.1 Rzut parteru Zakładu Diagnostyki Obrazowej – załącznik nr 2a
Rys.2 Pomieszczenia angiografu. Koncepcja – załącznik nr 2b
Rys.2a Pomieszczenia angiografu. Wyburzenia - załącznik nr 2c
Rys.4 Salki konsultacyjne. Koncepcja i wyburzenia - załącznik nr 2d
Wyjaśnienia treści SIWZ nr 1:
WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ NR 1 ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 1 Z DNIA 07.07.2015r.
Wyjaśnienia treści SIWZ nr 2:
WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ NR 2 ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 2 Z DNIA 15.07.2015 r.
- SIWZ po zmianach z dnia 15.07.2015 r.
- Program funkcjonalno – użytkowy - załącznik nr 2 do SIWZ po zmianie z dnia 15.07.2015 r.
- Wzór umowy - załącznik nr 12 do SIWZ po zmianie z dnia 15.07.2015 r..
Zmiana treści SIWZ 3:
- Zmiana treści SIWZ NR 3 z dnia 21.07.2015r
- SIWZ po zmianach z dnia 21.07.2015 r.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Nr postępowania: BZP/38/382-3/15
Dostawy sprzętu jednorazowego do leczenia tętniaków wewnątrzczaszkowych, malformacji tętniczo-żylnych i przetok oponowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Zakładu Diagnostyki Obrazowej.
Termin składania ofert: 24.02.2015 r., godz. 10:00.
Nowy termin składania ofert: 25.02.2015 r., godz. 11:30.
SIWZ - po zmianach z dnia 18.02.2015 r.
Załącznik nr 1 - po zmianach z dnia 18.02.2015 r.
Załącznik nr 9 - po zmianach z dnia 18.02.2015 r.
Załącznik nr 1 - po II zmianie z dnia 18.02.2015 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Nr postępowania: BZP/38/382-42/14
Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej Wojewódzkiego Szpiatala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju.
Termin składania ofert: 12.12.2014 r., godz. 10:00.
SIWZ po zmianach z dnia 05.12.2014 r.
Ogłoszenie dodatkowych informacji lub sprostowania
Formularz asortymentowo-cenowy - dotyczy Pakietu 6 - po zmianach z dnia 05.12.2014 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
_______________________________________________________________________
Nr postępowania: DZP/38/382-49/13
Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju
Termin składania ofert: 26.06.2014r. godz. 10:00
Nowy termin składania ofert: 03.07.2014r. godz. 10:00
WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ NR 1 ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 1 Z DNIA 05.06.2014 r.
SIWZ po zmianach z dnia 05.06.2014r.
Wyjaśnienie treści SIWZ nr 2 oraz zmiana treści SIWZ nr 2 z dnia 10.06.2014 r.
SIWZ po zmianach z dnia 10.06.2014 r.
Zmiana treści SIWZ nr 3 z dnia 18.06.2014 r.
SIWZ po zmianach z dnia 18.06.2014 r.
Sprostowanie zmiany treści SIWZ nr 3 z dnia 18.06.2014r.
SIWZ po zmianach z dnia 20.06.2014r.
Nr postępowania:DZP/38/382-26/14
Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju (DZP/38/382-26/14)
Termin składania ofert: 25.06.2014r. godz. 10:00
Nowy termin składania ofert: 01.07.2014r. godz. 10:00
Termin składania ofert: 10.07.2014r godz. 10:00 - po zmianie z dnia 20.06.2014r
Termin składania ofert: 14.07.2014 r. godz. 10:00 - po zmianie z dnia 07.07.2014r.
Ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekompletnej procedurze lub sprostowanie
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ NR 1 ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 1 Z DNIA 30.05.2014r.
SIWZ Po zmianach z dnia 30.05.2014r
Załącznik nr 12a - Wymagania ogólne dla pakietu 2
ZAWIADOMIENIE O WNIESIENIU ODWOŁANIA ORAZ
WEZWANIE DO WZIĘCIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ODWOŁAWCZYM
Odpowiedź na odwołanie z dnia 16.06.2014r.
Odpowiedź na odwołanie z dnia 17.06.2014
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ NR 2 ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 2 Z DNIA 17.06.2014r.
SIWZ po zmianach z dnia 17.06.2014r
Zalacznik_01-Formularz oferty - stan na dzień 17.06.2014r
Załącznik_02do08-Oswiadczenia - stan na dzień 17.06.2014r
Zalacznik_09-Pakiet 1 - PFU - Stan na dzień 17.06.2014r
Zalacznik_10-Pakiet 1 - Wymagania - Stan na dzień 17.06.2014r
Zalacznik_11-Pakiet 2 - Sprzet komputerowy - Stan na dzień
17.06.2014r
Zalacznik_12-Pakiet 2 - Oprogramowanie - Stan na dzień 17.06.2014r
Zalacznik_13-Pakiet 2 - Parametry oceny - Stan na dzień 17.06.2014r
Zalacznik_14-Pakiet 1 - Wzor umowy - Stan na dzień 17.06.2014r
Zalacznik_15-Pakiet 2 - Wzor umowy - Stan na dzień 17.06.2014r
Zalacznik_16-Pakiet 2 - Procedura weryfikacji - Stan na dzień 17.06.2014r
Zalacznik_17-Pakiet 2 - Integracja - Stan na dzień 17.06.2014r
Zalacznik_18-Pakiet 2 - Migracja danych - Stan na dzień 17.06.2014r
SIWZ po zmianach z dnia 20.06.2014r
Zalacznik_15-Pakiet 2 - Wzor umowy - Stan na dzień 20.06.2014r
ODWOŁANIE 3 z dnia 27.06.2014r
Odpowiedź na odwołanie z dnia 27.06.2014r
SIWZ po zminach z dnia 04.07.2014 r.
Załącznik Nr 2 po zmianach z dnia 04.07.2014 r.
Załącznik Nr 12 po zmianach z dnia 04.07.2014 r.
Załącznik Nr 13 po zmianach z dnia 04.07.2014 r.
Załącznik Nr 17 po zmianach z dnia 04.07.2014 r.
Załącznik Nr 18 po zmianach z dnia 04.07.2014 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ Nr 5 oraz zmiana treści SIWZ Nr 4 z dnia 04.07.2014 r.
Załącznik_01 z dnia 07.07.2014 r.
Załącznik_02 z dnia 07.07.2014 r.
Załącznik_09 z dnia 07.07.2014 r.
Załącznik_10 z dnia 07.07.2014 r.
Załącznik_11 z dnia 07.07.2014 r.
Załącznik_12 z dnia 07.07.2014 r.
Załącznik_13 z dnia 07.07.2014 r.
Załącznik_14 z dnia 07.07.2014 r.
Załącznik_15 z dnia 07.07.2014 r.
Załącznik_16 z dnia 07.07.2014 r.
Załącznik_17 z dnia 07.07.2014 r.
Załącznik_18 z dnia 07.07.2014 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ nr 6 oraz zmiany treści SIWZ nr 6 z dnia 10.07.2014 r.
Załącznik nr 11 po zmianach z dnia 10.07.2014 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ nr 7 z dnia 10.07.2014 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ nr 8 z dnia 11.07.2014 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY nr 1 - pakiet nr 1
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Pakiet nr 2
Nr postępowania: DZP/38/382-5/14
Dostawy implantów neurochirurgicznych, neurostymulatorów, klipsów, stabilizatorów oraz innych materiałów medycznych dla Oddziału Neurochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju (DZP/38/382-5/14)
Termin składania ofert: 30.05.2014 r. godz. 10:00
Nowy termin składania ofert: 13.06.2014r. godz. 10:00
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ NR 1 ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 1 Z DNIA 23.05.2014r.
SIWZ po zmianach z dnia 23.05.2014r.
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ NR 2 Z DNIA 03.06.2014r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Nr postępowania: DZP/38/382-39/13
Dostawa i montaż Rezonansu Magnetycznego wraz z adaptacją ogólnobudowlaną pomieszczeń dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu – Zdroju.
Dokumenty zamieszczone w poprzednim systemie BIP
Nr postępowania: DZP/38/382-63/13
dostawa endoprotez stawu biodrowego, cementu kostnego, płytek i wkrętów dla Oddziału Ortopedii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju, DZP/38/382-63/13.
Termin składania ofert: 30 styczeń 2014 godz. 10:00
WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ NR 1 ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ NR 1 Z DNIA 21-01-2014 R.
SIWZ po zmianach z dnia 21.01.2014r
Nr postępowania: DZP/38/382-41/13 Dostawy leków i produktów farmaceutycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju
Publikacja dnia: 03.01.2020
Dokument z dnia: 06.02.2018
Dokument oglądany razy: 123 908